Ogólna geografia świata
3 posters
Strona 1 z 1
Ogólna geografia świata
Trzeba wyznaczyć ogólną geografię świata, zaznaczyć teren gry na mapach i przedyskutować teren. Miki, skoro masz fabułę, to pozaznaczaj wszystko.
Re: Ogólna geografia świata
Momencik, poszperam w mapach
SMiki55- Liczba postów : 49
Join date : 01/07/2014
Age : 26
Skąd : Z Haklandu
Re: Ogólna geografia świata
Na dotychczasowych mapach tereny odległej Północy prezentowały się tak:
i.imgur.com/bXzBPOz.png?1
Miejsca
Pomiędzy lokacjami w danym akcie można się przemieszczać za pomocą systemu szybkiej podróży na wzór trójki - przy drogowskazach.
Akt I
Akt II
Akt III
Epilog
i.imgur.com/bXzBPOz.png?1
Miejsca
Pomiędzy lokacjami w danym akcie można się przemieszczać za pomocą systemu szybkiej podróży na wzór trójki - przy drogowskazach.
Akt I
- Miasteczko portowe w Poviss (może Tridam z trzeciej mapy?)
- Siedziba Silveny - zamek Narok (nieduży), namioty poselstwa Evermira, prawego władcy Velhadu (w praktyce jego południowej części), okoliczne wsie
- Północny Velhad, jakieś miasteczko i obozowisko - siedziba Fialki (można wykorzystać lokację Pawła), Mur na północy lokacji
Akt II
- Kaer Talgar z przyległościami - siedziba Berniki i jej córki Zuleyki, miejsce pobytu młodego Esterada (którego poznajemy w końcówce Aktu I, gdy w okolicach Muru masakruje wojska Fialki )
- Lokacje z poprzedniego aktu, przy czym obozowisko popleczników Fialki w Północnym Velhadzie zostaje zastąpione namiotami żołnierzy Esterada Thyssena i Evermira
- Za Murem jest teraz dostępna dolina, pełno tam śniegu, wichtów i upiorów, na samym skraju lokacji Drzewo
Akt III
- Lokacje z poprzednich aktów, z wyjątkiem Muru i obszarów poza nim (zależnie od wyborów - Mur zapieczętowany magicznie jak Loc Muinne po uratowaniu Triss, Mur obsadzony załogą lub Mur zniszczony, a każde podejście kończy się uruchomieniem czegoś na kształt "wiecznej bitwy" z dwójki)
- Siedziba Evermira - miasteczko lub warownia w środkowym Velhadzie
- Jedna z kryjówek Kotów
- W finale aktu - sala tronowa w Lan Exeter albo Pont Vanis (trudny wybór - Lan Exeter jest bliżej innych terenów z modu, ale przy Pont Vanis nie musimy sugerować się opisem z książki)
Epilog
- Wyspa Inis Porhoet, lokacja Pawła (o ile nie zostanie wykorzystana wcześniej), jakiś port, ruiny Iello, co tam jeszcze wymyślicie.
SMiki55- Liczba postów : 49
Join date : 01/07/2014
Age : 26
Skąd : Z Haklandu
Re: Ogólna geografia świata
Wspaniale. Jeśli nam się to uda (a mamy tyle samozaparcia i chęci, że powinno), to będzie to cudowne przeżycie.
Re: Ogólna geografia świata
Tak sobie myślę i nie wiem czy wykorzystywać moją lokację czy nie lepiej będzie jak od nowa zbuduję coś, powiedzcie tylko co, pokażcie mi jakieś arty itp żebym się zainspirował a sklei się fajne co nieco
pawel41lu- Liczba postów : 25
Join date : 01/07/2014
Re: Ogólna geografia świata
Jeszcze nie ustalone, na spokojnie zasiądziemy i każdy dostanie ogólny opis lokacji, którą ma wykonać.
Re: Ogólna geografia świata
To dobrze. Bo w mojej lokacji pełno takich smaczków jest odnośnie zarysu tego co wymyśliłem że będę tworzyć Fabularnie raczej by nie pasowało do tego co tu jest tworzone
pawel41lu- Liczba postów : 25
Join date : 01/07/2014
Re: Ogólna geografia świata
Znalazłem tekstury śniegu do Redkita: http://redkit.cdprojektred.com/index.php?c=mod&m=show&p=140
Z pewnością nam się przydadzą, skoro wyruszamy na północ.
Z pewnością nam się przydadzą, skoro wyruszamy na północ.
Re: Ogólna geografia świata
Rustine - "New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information."
Wyłącz to zabezpieczenie, bo nie mogę przesłać spisu lokacji
Albo dobra, znowu dam bez http
Wyłącz to zabezpieczenie, bo nie mogę przesłać spisu lokacji
Albo dobra, znowu dam bez http
SMiki55- Liczba postów : 49
Join date : 01/07/2014
Age : 26
Skąd : Z Haklandu
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|